Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
loading content

Bogactwo funkcji dostępnych w standardzie

Stworzona, by dawać radość z jazdy

Czytaj więcej

Toyota Corolla Hatchback to połączenie nowoczesnej technologii, dynamicznego designu i niezawodności, z której słynie japońska marka. Ten kompaktowy samochód jest idealnym wyborem dla kierowców ceniących sobie zarówno oszczędność paliwa, jak i komfort jazdy.

Nowa Toyota Corolla Hatchback – praktyczna i komfortowa

Hatchback Toyota Corolla wyróżnia się kompaktowymi wymiarami, które ułatwiają manewrowanie w miejskich warunkach, także na zatłoczonych parkingach. Mimo niewielkich rozmiarów zewnętrznych, wnętrze wciąż oferuje przestronność i wygodę zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów.

Historia Toyoty Corolli Hatchback

Toyota Corolla to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modeli aut w historii motoryzacji. Od momentu debiutu w 1966 roku, zdobyła uznanie na całym świecie, stając się symbolem niezawodności i innowacyjności.

Nowoczesna Toyota Corolla Hatchback Hybrid należy do 12 generacji tego modelu. Pojawiła się na europejskim rynku w 2019 roku i od tego czasu cieszy się niegasnącą popularnością. W 2022 roku dołączyła do niej wersja GR Sport, która zachwyca jeszcze lepszymi osiągami, nie tracąc przy tym nic ze swojej praktyczności i komfortu.

Toyota Corolla HB – wnętrze i wyposażenie

Toyota Corolla Hatchback i jej wnętrze zostało zaprojektowane z myślą o komforcie i funkcjonalności. Nowoczesny kokpit z intuicyjnym układem przycisków oraz wysokiej jakości materiały wykończeniowe tworzą przyjazne środowisko dla kierowcy i pasażerów. Z kolei zaawansowane systemy multimedialne oraz pakiet Toyota Safety Sense, przyczyniają się do tego, że każda podróż jest nie tylko przyjemna, ale również bezpieczna.

Toyota Corolla Hatchback – konfigurator

Najlepsza Toyota Corolla HB to taka, która jest w pełni dostosowana do potrzeb kierowcy. Z tego powodu warto skorzystać z konfiguratora online dostępnego na naszej stronie. Jest to narzędzie, które umożliwia personalizację samochodu. Z jego pomocą można wybrać m.in. wersję silnikową, kolor nadwozia i dobrać różne elementy wyposażenia. Dzięki temu każdy może stworzyć samochód idealnie dopasowany do swoich oczekiwań i od razu sprawdzić jego cenę.

Toyota Corolla Hatchback – dane techniczne

Toyota Corolla Hatchback Hybrid jest wyposażona w napęd hybrydowy piątej generacji. Jest on dostępny w dwóch wersjach. Pierwsza ma pojemność 1.8 l i oferuje moc maksymalną na poziomie 140 KM. Drugą opcją jest napęd 2.0 l o łącznej mocy 178 KM. Średnie spalanie tego modelu mieści się w przedziale 4,4-4,7 l /100 km.

Każdy wariant wyposażony jest w napęd na przednie koła oraz bezstopniową automatyczną skrzynię biegów, co zapewnia płynną i dynamiczną jazdę.

Toyota Corolla Hatchback – wymiary

Jak duża jest nowa Toyota Corolla Hatchback? Wymiary tego auta to 4370 mm długości, 1790 mm szerokości i 1460 mm wysokości. To kompaktowość w najlepszym wydaniu, umożliwiająca swobodne manewry w niemal każdych warunkach.

A ile może pomieścić Toyota Corolla Hatchback? Wymiary bagażnika przy rozłożonej kanapie pozwalają na przewożenie nawet 361 litrów zawartości. Wartość te można znacznie powiększyć po złożeniu tylnych siedzeń i załadowaniu auta do linii dachu.

Nowa Toyota Corolla Hatchback – cena

Ile kosztuje Toyota Corolla Hatchback? Cena zakupu zależy od wybranej wersji silnikowej i wariantu wyposażenia. Wersja GR Sport jest dostępna od 145 100 złotych, natomiast standardowa linia Comfort już od 118 000 złotych.

Każda Toyota Corolla HB może być też sfinansowana w alternatywny sposób, na przykład za pomocą leasingu KINTO ONE. Dzięki temu jej zakup staje się jeszcze przystępniejszy!

arrow right
arrow left
  • Właściciel za kierownicą swojej Toyoty Corolli Hatchback

    Prostsza jazda

    Niezwykłe doświadczenia już od pierwszych chwil za kierownicą

  • Właściciel ze swoją Toyotą Corollą Hatchback

    Bezpieczeństwo jazdy

    Technologie bezpieczeństwa chronią Ciebie i innych uczestników ruchu

  • Toyota Corolla Hatchback jedzie ulicami miasta

    Elektryzująca jazda

    Dwie doskonałe jednostki hybrydowe do wyboru o pojemności 1,8 l i 2,0 l

  • Komfortowe wnętrze Toyoty Corolli Hatchback

    Komfortowa podróż

    Doskonale wyposażone wnętrze zapewniające wygodę i styl

  • Właściciel otwiera tylne drzwi swojej Toyoty Corolli Hatchback

    Ikona wśród hatchbacków

    Opływowe linie nadwozia i wyszukany, nowoczesny styl

  • Ikony Apple CarPlay wyświetlone na multimedialnym ekranie dotykowym Toyoty Corolli Hatchback

    Łączność podczas jazdy

    System Toyota Smart Connect+ i bezproblemowa integracja z telefonem

  • Smartfon z uruchomioną aplikacją MyToyota

    Pełna kontrola przy użyciu telefonu

    Dzięki aplikacji MyToyota Ty i Twój samochód jesteście zawsze w kontakcie

Gotów do drogi? Wybierz wersję i silnik

Zobacz ceny

Hybryda

Corolla Hatchback Comfort

Corolla Hatchback Comfort
127 900 zł
Zobacz informacje o silniku
Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Wybrany silnik

Napęd

4X2

Skrzynia biegów

Bezstopniowa automatyczna

Średnie zużycie paliwa

4,4 l/100 km

Emisja CO₂

100 g/km

Cena

127 900 zł

Wygląd zewnętrzny

Styl - na zewnątrz
  • Niedostępne

    Przyciemniane szyby tylne

Opony i felgi
  • Zawarte

    16" felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16

  • Zawarte

    Zestaw naprawczy do opon

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe GR SPORT z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    17" felgi aluminiowe z oponami 225/45 R17

Komfort - na zewnątrz
  • Niedostępne

    System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)

Bezpieczeństwo - na zewnątrz
  • Niedostępne

    System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)

  • Zawarte

    Światła do jazdy dziennej w technologii LED

  • Niedostępne

    Światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS)

  • Zawarte

    Światła główne w technologii LED (Basic LED)

  • Niedostępne

    Układ detekcji przeszkód (ICS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED

  • Zawarte

    Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów

  • Niedostępne

    Spryskiwacze przednich świateł

Wygląd wewnętrzny

Multimedia - wnętrze
  • Zawarte

    System multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym (10,5" HD)

  • Zawarte

    Interfejs Apple CarPlay™, interfejs Android Auto™ (połączenie bezprzewodowe)

Komfort - wnętrze
  • Niedostępne

    Podgrzewane fotele przednie

Hybryda

Corolla Hatchback Style

Corolla Hatchback Style
144 900 zł
Zobacz dostępne silniki
Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Wybrany silnik
Hybryda

2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Napęd

4X2

Skrzynia biegów

Bezstopniowa automatyczna

Średnie zużycie paliwa

4,6 l/100 km

Emisja CO₂

104 g/km

Cena

144 900 zł

Wygląd zewnętrzny

Styl - na zewnątrz
  • Zawarte

    Przyciemniane szyby tylne

Opony i felgi
  • Niedostępne

    16" felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16

  • Zawarte

    Zestaw naprawczy do opon

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe GR SPORT z oponami 225/40 R18

  • Zawarte

    17" felgi aluminiowe z oponami 225/45 R17

Komfort - na zewnątrz
  • Zawarte

    System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)

Bezpieczeństwo - na zewnątrz
  • Zawarte

    System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)

  • Zawarte

    Światła do jazdy dziennej w technologii LED

  • Niedostępne

    Światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED (Basic LED)

  • Zawarte

    Układ detekcji przeszkód (ICS)

  • Zawarte

    Światła główne w technologii LED

  • Zawarte

    Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów

  • Niedostępne

    Spryskiwacze przednich świateł

Wygląd wewnętrzny

Multimedia - wnętrze
  • Zawarte

    System multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym (10,5" HD)

  • Zawarte

    Interfejs Apple CarPlay™, interfejs Android Auto™ (połączenie bezprzewodowe)

Komfort - wnętrze
  • Zawarte

    Podgrzewane fotele przednie

Hybryda

Corolla Hatchback GR SPORT

Corolla Hatchback GR SPORT
155 400 zł
Zobacz dostępne silniki
Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Wybrany silnik
Hybryda

2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Napęd

4X2

Skrzynia biegów

Bezstopniowa automatyczna

Średnie zużycie paliwa

4,7 l/100 km

Emisja CO₂

105 g/km

Cena

155 400 zł

Wygląd zewnętrzny

Styl - na zewnątrz
  • Zawarte

    Przyciemniane szyby tylne

Opony i felgi
  • Niedostępne

    16" felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16

  • Zawarte

    Zestaw naprawczy do opon

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe z oponami 225/40 R18

  • Zawarte

    18" felgi aluminiowe GR SPORT z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    17" felgi aluminiowe z oponami 225/45 R17

Komfort - na zewnątrz
  • Zawarte

    System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)

Bezpieczeństwo - na zewnątrz
  • Zawarte

    System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)

  • Zawarte

    Światła do jazdy dziennej w technologii LED

  • Niedostępne

    Światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED (Basic LED)

  • Zawarte

    Układ detekcji przeszkód (ICS)

  • Zawarte

    Światła główne w technologii LED

  • Zawarte

    Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów

  • Zawarte

    Spryskiwacze przednich świateł

Wygląd wewnętrzny

Multimedia - wnętrze
  • Zawarte

    System multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym (10,5" HD)

  • Zawarte

    Interfejs Apple CarPlay™, interfejs Android Auto™ (połączenie bezprzewodowe)

Komfort - wnętrze
  • Zawarte

    Podgrzewane fotele przednie

Hybryda

Corolla Hatchback Executive

Corolla Hatchback Executive
163 400 zł
Zobacz dostępne silniki
Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Wybrany silnik
Hybryda

2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Napęd

4X2

Skrzynia biegów

Bezstopniowa automatyczna

Średnie zużycie paliwa

4,7 l/100 km

Emisja CO₂

106 g/km

Cena

163 400 zł

Wygląd zewnętrzny

Styl - na zewnątrz
  • Zawarte

    Przyciemniane szyby tylne

Opony i felgi
  • Niedostępne

    16" felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16

  • Zawarte

    Zestaw naprawczy do opon

  • Zawarte

    18" felgi aluminiowe z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe GR SPORT z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    17" felgi aluminiowe z oponami 225/45 R17

Komfort - na zewnątrz
  • Zawarte

    System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)

Bezpieczeństwo - na zewnątrz
  • Zawarte

    System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)

  • Zawarte

    Światła do jazdy dziennej w technologii LED

  • Zawarte

    Światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED (Basic LED)

  • Zawarte

    Układ detekcji przeszkód (ICS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED

  • Zawarte

    Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów

  • Zawarte

    Spryskiwacze przednich świateł

Wygląd wewnętrzny

Multimedia - wnętrze
  • Zawarte

    System multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym (10,5" HD)

  • Zawarte

    Interfejs Apple CarPlay™, interfejs Android Auto™ (połączenie bezprzewodowe)

Komfort - wnętrze
  • Zawarte

    Podgrzewane fotele przednie

Legenda
StandardOpcjaBrak

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=881ef498-b467-4895-8074-cbc4340ccc81

Corolla Hatchback

Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz cenniki i katalogi Toyoty Corolli Hatchback, odkryj możliwości konfiguracji, poznaj niezwykły świat oryginalnych akcesoriów Toyoty i umów się na jazdę testową.

  • 1.8 Hybrid 140 KM

    Napęd
    Hybryda
    Łączna moc układu hybrydowego
    140 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,4–4,7 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    100–106 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    9,1 s
  • 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

    Napęd
    Hybryda
    Łączna moc układu hybrydowego
    178 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,7 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    105–106 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    7,4 s

Najczęściej zadawane pytania

Fakty i mity na temat hybryd

Pełny samoładujący napęd hybrydowy Toyoty od lat stanowi idealny kompromis pomiędzy ekologią, ekonomią spalania a dynamiką jazdy. Prawie 30 lat doświadczeń, udoskonaleń, opatentowanych rozwiązań konstrukcyjnych sprawia, że technologia ta jest obecnie jedynym tak powszechnym i sprawdzonym połączeniem napędu konwencjonalnego z bezemisyjnymi napędami przyszłości. Sprawdź, jakie pytania najczęściej zadają osoby rozważające zakup hybrydy Toyoty.

Samoładujący napęd hybrydowy Toyoty zapewnia dużo większy zasięg na jednym tankowaniu niż napęd konwencjonalny czy elektryczny, ponieważ nawet 77% czasu jazdy może korzystać z trybu elektrycznego. Poruszając się z niższą prędkością, np. drogami osiedlowymi lub w korku, kilka kilometrów można pokonać wyłącznie w zeroemisyjnym trybie elektrycznym, w ogóle nie zużywając paliwa. Natomiast kiedy jedziemy dynamiczniej, działają oba silniki – elektryczny i spalinowy – co w rezultacie umożliwia przejechanie dłuższego odcinka, gdyż samochód zużywa mniej benzyny.

Wręcz przeciwnie, wizyty na stacjach benzynowych są rzadsze, a koszty za paliwo znacznie niższe.

Oczywiście, że nie. Jazda pełną hybrydą Toyoty w mieście umożliwia poruszanie się przy użyciu wyłącznie napędu elektrycznego, ale nie znaczy to, że w trasie czy na autostradzie atuty technologii hybrydowej nie mają zastosowania. Nawet przy bardzo dynamicznej jeździe i przy dużych prędkościach pracują oba napędy – spalinowy i elektryczny. Automatycznie dobierają one odpowiednie proporcje w dostarczaniu żądanej energii do przyspieszenia czy wyprzedzania.

Hybrydy Toyoty od lat wyznaczają standardy w dziedzinie motoryzacji. Japoński koncern nieustannie rozwija i dopracowuje swoje napędy hybrydowe – na rynku dostępna jest już 5. generacja tej technologii. Wyposażone w nią samochody mają jeszcze lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa i bardziej dynamiczną jazdę oferując:

  • większą moc silników przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2,
  • płynniejszą współpracę podzespołów,
  • wyższą efektywność dzięki zastosowaniu nowych i bardziej wydajnych komponentów:
    – silnika elektrycznego charakteryzującego się większą mocą przy mniejszych gabarytach,
    – o 15% mniejszej i lżejszej przekładni planetarnej zapewniającej szybszą reakcję na wciśnięcie pedału przyspieszenia,
    – nowego akumulatora litowo-jonowego wydłużającego zasięg w trybie EV,
  • udoskonalony system odzyskiwania energii podczas hamowania.

Co więcej, Toyota nieustannie czerpie doświadczenie w tej kwestii z motosportu, wykorzystując stosowane tam rozwiązania w samochodach seryjnych. Tak np. udział modelu Toyota 050 Hybrid w jednym z najbardziej wymagających całodobowych wyścigów 24h Le Mans skutkuje testowaniem jak najdłuższego zasięgu i wydajności przy jednoczesnym zachowaniu typowo sportowej dynamiki.

Pełne hybrydy Toyoty już od 1997 roku z powodzeniem jeżdżą po drogach całego świata i zajmują wiodące miejsca w rankingach zadowolenia klientów i bezawaryjności aut przeprowadzanych przez niezależne instytuty badawcze. Co ważne, nie posiadają wielu części, które w silnikach konwencjonalnych są szczególnie narażone na zużycie, takich jak m.in.: alternator, paski klinowe, rozrusznik, sprzęgło czy koło dwumasowe. Ich układ hamulcowy ma trzykrotnie dłuższą żywotność z racji mniejszego zużycia klocków i tarcz.

Nie, pełne hybrydy Toyoty w ogóle nie wymagają ładowania z zewnętrznych źródeł prądu. Baterie w stworzonym przez Toyotę układzie hybrydowym ładują się automatycznie podczas jazdy na silniku spalinowym lub w momencie hamowania. Akumulator hybrydowy nigdy sam nie rozładuje się do końca.

Toyoty z napędem typu plug-in można ładować z gniazda, ale nie trzeba, ponieważ ładują się same podczas jazdy w trybie ładowania. Co ważne, akumulator posiada gwarancję na 10 lat, a znane są przypadki przebiegów na jednej baterii wynoszące ponad milion kilometrów.

Posiadanie Toyoty z pełnym napędem hybrydowym wiąże się z coraz większymi przywilejami i korzyściami nie tylko na świecie, ale także w Polsce. Z roku na rok wprowadzane są w poszczególnych miastach kolejne regulacje prawne i zmiany w przepisach, które mają promować pojazdy z napędem niskoemisyjnym, a ich właścicielom oferować dodatkowe udogodnienia finansowe i drogowe.

Najlepszym przykładem jest obniżenie o połowę akcyzy na zakup elektrycznych pojazdów hybrydowych w całym kraju. W praktyce oznacza to, że od 1 stycznia 2020 roku Toyota wprowadziła tzw. Ekobonus w wysokości 7,3% dla hybryd z silnikami o pojemności powyżej 2 litrów oraz 1,5% dla niższych pojemności.

Pełne hybrydy Toyoty są bardzo proste w obsłudze i co istotne, nie trzeba ich w ogóle ładować z zewnętrznych źródeł prądu, a akumulator nigdy sam się nie rozładuje. Wystarczy rzadsza niż w przypadku silników konwencjonalnych wizyta na stacji benzynowej. Ponadto dzięki bezstopniowej przekładni automatycznej pełna hybryda nie posiada sprzęgła i sama dobiera źródło napędu odpowiednie do warunków jazdy. Wystarczy włączyć przycisk START, nacisnąć pedał przyspieszenia i jechać.

Aktualnie sytuacja samochodów z zeroemisyjnym napędem elektrycznym jest w Polsce dość trudna. Główną barierą do upowszechnienia tego typu pojazdów jest słaba infrastruktura ogólnodostępnych stacji do szybkiego ładowania. Z roku na roku będzie ona oczywiście ulegać poprawie, jednak nadal może nie odpowiadać wzrastającym potrzebom. Warto przy tym wspomnieć, że ładowanie elektryka z tradycyjnego gniazdka domowego może trwać od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu godzin!

Pełne hybrydy Toyoty z kolei w ogóle nie wymagają ładowania prądem, a ponadto mają znacznie większy zasięg jazdy od pojazdów elektrycznych. Co więcej, mimo częściowego korzystania z napędu benzynowego poziom emisji spalin w ich przypadku i tak jest zgodny z obecnie obowiązującą w Europie, mocno zaostrzoną normą.

I jeszcze jedno. Pełne hybrydy Toyoty to sprawdzona, bezpieczna i ciągle udoskonalana technologia, która od 1997 roku z powodzeniem funkcjonuje na całym świecie, znajdując miliony zadowolonych nabywców..

Pełne hybrydy Toyoty to wzór bezpieczeństwa. Całkowicie bezobsługowy pojemny akumulator hybrydowy jest ukryty pod tylną kanapą i nie trzeba go wymieniać. Co więcej, w czasie pracy nie przegrzewa się, gdyż posiada specjalne chłodzenie. Bardzo istotnym elementem jest także standardowe wyposażenie każdego modelu hybrydowego w zestaw rewolucyjnych systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota T-Mate, które ograniczają ryzyko kolizji i wspomagają kierowcę w podejmowaniu decyzji na drodze.

Według najnowszych, zaostrzonych norm emisji spalin każdy sprzedawany od 2021 roku pojazd w Europie będzie mógł emitować do atmosfery nie więcej niż 95 g CO₂ na kilometr. W przeciwnym razie producent będzie musiał ponieść dość dotkliwe kary finansowe, co odbije się zapewne na końcowych cenach pojazdów. Dzięki hybrydom Toyota spełnia te coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin bez większych problemów.

Z racji bardzo prostej konstrukcji technologii hybrydowej, wyeliminowania wielu elementów najbardziej narażonych na zużycie (np. sprzęgła), a przede wszystkim dzięki idealnemu zbalansowaniu działania silnika spalinowego z elektrycznym – eksploatacja pełnych hybryd Toyoty wymaga mniejszych nakładów finansowych niż ma to miejsce w przypadku pojazdów z napędem konwencjonalnym, a nawet miękkich hybryd czy aut z napędem elektrycznym. Wpływa na to:

  • niższe spalanie,
  • trzykrotnie mniejsze obciążenie klocków i tarcz hamulcowych,
  • o 30% mniejsze obciążenie silnika spalinowego,
  • mniejsza awaryjność przekładni planetarnej,
  • rzadsze naprawy i serwis,
  • brak potrzeby wymiany akumulatora,
  • brak kosztów ładowania baterii.