Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
loading content

Bogactwo funkcji dostępnych w standardzie

Stworzona, by dawać radość z jazdy

Czytaj więcej

Toyota Corolla TS Kombi z napędem hybrydowym to doskonały wybór dla osób poszukujących nowoczesnego, oszczędnego i przestronnego samochodu. Jest to auto, które sprosta zarówno standardowym codziennym obowiązkom, jak i wymagającym rodzinnym podróżom.

Nowa Toyota Corolla TS Kombi – wygodna hybryda

Toyota Corolla TS Kombi to samochód, który łączy w sobie nowoczesną technologię z funkcjonalnością i wygodą. Wszystko to przy zachowaniu sporej przestrzeni dla każdego z pasażerów. Dzięki temu to komfortowe auto rodzinne, które sprawdzi się zarówno w miejskim zgiełku, jak i na dłuższych trasach.

Historia Toyoty Corolli Kombi

Toyota Corolla to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modeli w historii motoryzacji, produkowany nieprzerwanie od 1966 roku. Od tego czasu grono jej wielbicieli nieprzerwanie rośnie.

Toyota Corolla Touring Sports zadebiutowała na rynku w 2022 roku. W wersji kombi oferuje klientom niezawodność, oszczędność paliwa oraz zwiększoną przestrzeń ładunkową. Wprowadzenie technologii hybrydowej do tej linii modeli było naturalnym krokiem w kierunku zrównoważonego rozwoju i dostosowania do współczesnych wymagań ekologicznych.

Toyota Corolla Kombi – wnętrze i wyposażenie

Corolla TS Kombi ma wnętrze zaprojektowane z myślą o komforcie i funkcjonalności.

Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. jakościową tapicerkę materiałową, klimatyzację automatyczną, system ułatwiający składanie drugiego rzędu siedzeń i wiele więcej. Dzięki temu jej możliwości są nieograniczone, a komfort podróżowania zawsze pozostaje wysoki!

Toyota Corolla Touring Sports – konfigurator

Dla klientów pragnących dostosować pojazd pod własne potrzeby, dostępny jest Toyota Corolla Touring Sports konfigurator. To narzędzie online, które umożliwia wybór wersji silnikowej, koloru nadwozia, rodzaju felg, dodatkowego wyposażenia i innych przydatnych akcesoriów. Przez cały proces masz również wgląd w cenę i wiesz dokładnie, ile kosztuje każdy wybierany element.

Jeśli skorzystasz z możliwości konfiguratora, możesz mieć pewność, że zakupiona Toyota Corolla Kombi spełni wszystkie Twoje oczekiwania!

Toyota Corolla Kombi – dane techniczne

Każda Toyota Corolla TS jest wyposażona w nowoczesny napęd hybrydowy 5 generacji 4x2 i bezstopniową, automatyczną skrzynię biegów. W standardowej linii comfort znajduje się silnik o pojemności 1.8 l i maksymalnej mocy 140 KM, z kolei w wersjach wyższych występuje też w wariancie 2.0 l i maksymalnej mocy 178 KM.

Toyota Corolla 1.8 Hybrid Kombi rozpędza się do prędkości 100 km/h w 9,4 sekundy, a jej maksymalny moment obrotowy to 142 Nm/3600 obr.min. Jak w porównaniu wypada Toyota Corolla TS Kombi 2.0 hybrid? Dane techniczne pokazują, że osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy, a jej maksymalny moment obrotowy wynosi 190 Nm/4400 obr./min. Jak widać, żadna z tych wersji nie zawiedzie fanów dynamicznej jazdy.

Toyota Corolla TS Kombi – wymiary

Jak duża jest Toyota Corolla Kombi? Wymiary tego modelu dla wersji 1.8 Hybrid 140 KM to 4650 mm długości, 1790 mm szerokości i 1460 mm wysokości. Toyota Corolla TS Kombi 2.0 Hybrid wygląda pod tym względem bardzo podobnie, ale jest o 10 mm dłuższa.

Jak pod innymi względami wygląda Toyota Corolla TS Kombi? Wymiary reszty samochodu pozostają takie same niezależnie od wersji silnikowej. W obu przypadkach rozstaw osi ma 2700 mm, rozstaw kół przednich i tylnych po 1530 mm, zwis przedni 935 mm, zwis tylny 1015 mm, a prześwit 135 mm.

Mówiąc o wymiarach, warto zwrócić także uwagę na to ile może przewieźć Toyota Corolla Kombi. Pojemność bagażnika przy rozłożonej tylnej kanapie wynosi aż 596 litrów. Na odrobinę mniej przestrzeni mogą liczyć posiadacze modeli z silnikiem 2.0 Hybrid 178 KM. Ile dokładnie miejsca pozostawia mocniejsza Toyota Corolla Kombi? Bagażnik pomieści nawet 581 litrów, więc to wciąż doskonałe auto rodzinne.

Toyota Corolla Touring Sports Kombi – spalanie

Toyota Corolla TS Kombi charakteryzuje się doskonałymi parametrami spalania. Średnie zużycie paliwa dla wersji 1.8 Hybrid wynosi około 4,5-4,8 l/100 km, co czyni ją jednym z najbardziej oszczędnych pojazdów w swojej klasie.

Nowa Toyota Corolla Kombi w wersji 2.0 Hybrid Dynamic Force, mimo większej mocy, również charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa. W tym przypadku wynosi ono średnio 4,8 l/100 km. Z kolei emisja CO2 mieści się w przedziale 107-108 g/1 km.

Nowa Toyota Corolla Kombi – cena

Ile kosztuje nowa Toyota Corolla Kombi? Cena wersji Comfort z silnikiem 1.8 Hybrid 140 KM jest bardzo atrakcyjna i wynosi zaledwie 122 000 złotych. W przypadku modeli z wyposażeniem GR Sport lub Executive, ceny zaczynają się od 151 000 i 157 400 złotych. Duży wybór wersji wyposażenia sprawia, że każdy jest w stanie znaleźć idealne auto dla siebie.

Warto pamiętać, że każda Toyota Corolla Kombi Hybrid może być nabyta również przy pomocy różnych korzystnych form finansowania, np. leasingu KINTO ONE. W takim przypadku koszt zakupu zostaje rozłożony na elastyczne raty, które można bez problemu dopasować do własnych możliwości finansowych. Jest to opcja dostępna zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych!

arrow right
arrow left
  • Właściciel za kierownicą swojej Toyoty Corolli TS Kombi

    Prostsza jazda

    Niezwykłe doświadczenia już od pierwszych chwil za kierownicą

  • Właściciel ze swoją Toyotą Corollą TS Kombi

    Bezpieczeństwo jazdy

    Technologie bezpieczeństwa chronią Ciebie i innych uczestników ruchu

  • Kierownica Toyoty Corolli TS Kombi i multimedialny ekran dotykowy

    Podróżuj w komforcie

    Doskonale wyposażone i przestronne wnętrze zapewnia wygodę i niezwykły styl

  • Corolla przejeżdżająca przez skrzyżowanie

    Po horyzont i jeszcze dalej

    Zaprojektowane z myślą o długim okresie użytkowania – zasięg do 512 km na jednym tankowaniu

  • Obsługa Apple CarPlay na multimedialnym ekranie dotykowym

    Łączność podczas jazdy

    System Toyota Smart Connect+ i bezproblemowa integracja z telefonem

  • Właściciel Corolli TS Kombi ze swoim samochodem

    W miejskim rozmiarze

    Samochód idealnie dopasowany do życia w mieście

  • Smartfon z uruchomioną aplikacją MyToyota

    Pełna kontrola przy użyciu telefonu

    Dzięki aplikacji MyToyota Ty i Twój samochód jesteście zawsze w kontakcie

Gotów do drogi? Wybierz wersję i silnik

Zobacz ceny

Hybryda

Corolla TS Kombi Comfort

Corolla TS Kombi Comfort
131 900 zł
Zobacz informacje o silniku
Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Wybrany silnik

Napęd

4X2

Skrzynia biegów

Bezstopniowa automatyczna

Średnie zużycie paliwa

4,5 l/100 km

Emisja CO₂

102 g/km

Cena

131 900 zł

Wygląd zewnętrzny

Opony i felgi
  • Zawarte

    16" felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16

  • Zawarte

    Zapasowe koło dojazdowe

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe GR SPORT z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    17" felgi aluminiowe z oponami 225/45 R17

Komfort - na zewnątrz
  • Niedostępne

    System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)

Bezpieczeństwo - na zewnątrz
  • Niedostępne

    System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)

  • Zawarte

    Światła do jazdy dziennej w technologii LED

  • Niedostępne

    Światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS)

  • Zawarte

    Światła główne w technologii LED (Basic LED)

  • Niedostępne

    Układ detekcji przeszkód (ICS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED

  • Zawarte

    Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów

  • Niedostępne

    Spryskiwacze przednich świateł

Wygląd wewnętrzny

Multimedia - wnętrze
  • Zawarte

    System multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym (10,5" HD)

  • Zawarte

    Interfejs Apple CarPlay™, interfejs Android Auto™ (połączenie bezprzewodowe)

Komfort - wnętrze
  • Niedostępne

    Podgrzewane fotele przednie

Hybryda

Corolla TS Kombi Style

Corolla TS Kombi Style
150 900 zł
Zobacz dostępne silniki
Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Wybrany silnik
Hybryda

2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Napęd

4X2

Skrzynia biegów

Bezstopniowa automatyczna

Średnie zużycie paliwa

4,7 l/100 km

Emisja CO₂

106 g/km

Cena

150 900 zł

Wygląd zewnętrzny

Opony i felgi
  • Niedostępne

    16" felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16

  • Zawarte

    Zapasowe koło dojazdowe

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe GR SPORT z oponami 225/40 R18

  • Zawarte

    17" felgi aluminiowe z oponami 225/45 R17

Komfort - na zewnątrz
  • Zawarte

    System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)

Bezpieczeństwo - na zewnątrz
  • Zawarte

    System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)

  • Zawarte

    Światła do jazdy dziennej w technologii LED

  • Niedostępne

    Światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED (Basic LED)

  • Zawarte

    Układ detekcji przeszkód (ICS)

  • Zawarte

    Światła główne w technologii LED

  • Zawarte

    Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów

  • Niedostępne

    Spryskiwacze przednich świateł

Wygląd wewnętrzny

Multimedia - wnętrze
  • Zawarte

    System multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym (10,5" HD)

  • Zawarte

    Interfejs Apple CarPlay™, interfejs Android Auto™ (połączenie bezprzewodowe)

Komfort - wnętrze
  • Zawarte

    Podgrzewane fotele przednie

Hybryda

Corolla TS Kombi GR SPORT

Corolla TS Kombi GR SPORT
161 400 zł
Zobacz dostępne silniki
Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Wybrany silnik
Hybryda

2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Napęd

4X2

Skrzynia biegów

Bezstopniowa automatyczna

Średnie zużycie paliwa

4,8 l/100 km

Emisja CO₂

107 g/km

Cena

161 400 zł

Wygląd zewnętrzny

Opony i felgi
  • Niedostępne

    16" felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16

  • Zawarte

    Zapasowe koło dojazdowe

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe z oponami 225/40 R18

  • Zawarte

    18" felgi aluminiowe GR SPORT z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    17" felgi aluminiowe z oponami 225/45 R17

Komfort - na zewnątrz
  • Zawarte

    System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)

Bezpieczeństwo - na zewnątrz
  • Zawarte

    System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)

  • Zawarte

    Światła do jazdy dziennej w technologii LED

  • Niedostępne

    Światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED (Basic LED)

  • Zawarte

    Układ detekcji przeszkód (ICS)

  • Zawarte

    Światła główne w technologii LED

  • Zawarte

    Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów

  • Zawarte

    Spryskiwacze przednich świateł

Wygląd wewnętrzny

Multimedia - wnętrze
  • Zawarte

    System multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym (10,5" HD)

  • Zawarte

    Interfejs Apple CarPlay™, interfejs Android Auto™ (połączenie bezprzewodowe)

Komfort - wnętrze
  • Zawarte

    Podgrzewane fotele przednie

Hybryda

Corolla TS Kombi Executive

Corolla TS Kombi Executive
170 400 zł
Zobacz dostępne silniki
Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Hybryda

1.8 Hybrid 140 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Wybrany silnik
Hybryda

2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

4X2, Bezstopniowa automatyczna

Napęd

4X2

Skrzynia biegów

Bezstopniowa automatyczna

Średnie zużycie paliwa

4,8 l/100 km

Emisja CO₂

107 g/km

Cena

170 400 zł

Wygląd zewnętrzny

Opony i felgi
  • Niedostępne

    16" felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16

  • Zawarte

    Zapasowe koło dojazdowe

  • Zawarte

    18" felgi aluminiowe z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    18" felgi aluminiowe GR SPORT z oponami 225/40 R18

  • Niedostępne

    17" felgi aluminiowe z oponami 225/45 R17

Komfort - na zewnątrz
  • Zawarte

    System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)

Bezpieczeństwo - na zewnątrz
  • Zawarte

    System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)

  • Zawarte

    Światła do jazdy dziennej w technologii LED

  • Zawarte

    Światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED (Basic LED)

  • Zawarte

    Układ detekcji przeszkód (ICS)

  • Niedostępne

    Światła główne w technologii LED

  • Zawarte

    Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów

  • Zawarte

    Spryskiwacze przednich świateł

Wygląd wewnętrzny

Multimedia - wnętrze
  • Zawarte

    System multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym (10,5" HD)

  • Zawarte

    Interfejs Apple CarPlay™, interfejs Android Auto™ (połączenie bezprzewodowe)

Komfort - wnętrze
  • Zawarte

    Podgrzewane fotele przednie

Legenda
StandardOpcjaBrak

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=3c8992f3-e4f9-4ae1-bb67-305780342518

Corolla TS Kombi

Wejdź do świata Toyoty Corolli TS Kombi. Pobierz materiały, umów się na jazdę testową, poznaj niesamowite możliwości oryginalnych akcesoriów Toyoty i skonfiguruj idealne auto dla swojej rodziny!

  • 1.8 Hybrid 140 KM

    Napęd
    Hybryda
    Łączna moc układu hybrydowego
    140 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,5–4,8 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    102–107 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    9,4 s
  • 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

    Napęd
    Hybryda
    Łączna moc układu hybrydowego
    178 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,8 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    107–108 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    7,7 s

Najczęściej zadawane pytania

Fakty i mity na temat hybryd

Pełny samoładujący napęd hybrydowy Toyoty od lat stanowi idealny kompromis pomiędzy ekologią, ekonomią spalania a dynamiką jazdy. Prawie 30 lat doświadczeń, udoskonaleń, opatentowanych rozwiązań konstrukcyjnych sprawia, że technologia ta jest obecnie jedynym tak powszechnym i sprawdzonym połączeniem napędu konwencjonalnego z bezemisyjnymi napędami przyszłości. Sprawdź, jakie pytania najczęściej zadają osoby rozważające zakup hybrydy Toyoty.

Samoładujący napęd hybrydowy Toyoty zapewnia dużo większy zasięg na jednym tankowaniu niż napęd konwencjonalny czy elektryczny, ponieważ nawet 77% czasu jazdy może korzystać z trybu elektrycznego. Poruszając się z niższą prędkością, np. drogami osiedlowymi lub w korku, kilka kilometrów można pokonać wyłącznie w zeroemisyjnym trybie elektrycznym, w ogóle nie zużywając paliwa. Natomiast kiedy jedziemy dynamiczniej, działają oba silniki – elektryczny i spalinowy – co w rezultacie umożliwia przejechanie dłuższego odcinka, gdyż samochód zużywa mniej benzyny.

Wręcz przeciwnie, wizyty na stacjach benzynowych są rzadsze, a koszty za paliwo znacznie niższe.

Oczywiście, że nie. Jazda pełną hybrydą Toyoty w mieście umożliwia poruszanie się przy użyciu wyłącznie napędu elektrycznego, ale nie znaczy to, że w trasie czy na autostradzie atuty technologii hybrydowej nie mają zastosowania. Nawet przy bardzo dynamicznej jeździe i przy dużych prędkościach pracują oba napędy – spalinowy i elektryczny. Automatycznie dobierają one odpowiednie proporcje w dostarczaniu żądanej energii do przyspieszenia czy wyprzedzania.

Hybrydy Toyoty od lat wyznaczają standardy w dziedzinie motoryzacji. Japoński koncern nieustannie rozwija i dopracowuje swoje napędy hybrydowe – na rynku dostępna jest już 5. generacja tej technologii. Wyposażone w nią samochody mają jeszcze lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa i bardziej dynamiczną jazdę oferując:

  • większą moc silników przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2,
  • płynniejszą współpracę podzespołów,
  • wyższą efektywność dzięki zastosowaniu nowych i bardziej wydajnych komponentów:
    – silnika elektrycznego charakteryzującego się większą mocą przy mniejszych gabarytach,
    – o 15% mniejszej i lżejszej przekładni planetarnej zapewniającej szybszą reakcję na wciśnięcie pedału przyspieszenia,
    – nowego akumulatora litowo-jonowego wydłużającego zasięg w trybie EV,
  • udoskonalony system odzyskiwania energii podczas hamowania.

Co więcej, Toyota nieustannie czerpie doświadczenie w tej kwestii z motosportu, wykorzystując stosowane tam rozwiązania w samochodach seryjnych. Tak np. udział modelu Toyota 050 Hybrid w jednym z najbardziej wymagających całodobowych wyścigów 24h Le Mans skutkuje testowaniem jak najdłuższego zasięgu i wydajności przy jednoczesnym zachowaniu typowo sportowej dynamiki.

Pełne hybrydy Toyoty już od 1997 roku z powodzeniem jeżdżą po drogach całego świata i zajmują wiodące miejsca w rankingach zadowolenia klientów i bezawaryjności aut przeprowadzanych przez niezależne instytuty badawcze. Co ważne, nie posiadają wielu części, które w silnikach konwencjonalnych są szczególnie narażone na zużycie, takich jak m.in.: alternator, paski klinowe, rozrusznik, sprzęgło czy koło dwumasowe. Ich układ hamulcowy ma trzykrotnie dłuższą żywotność z racji mniejszego zużycia klocków i tarcz.

Nie, pełne hybrydy Toyoty w ogóle nie wymagają ładowania z zewnętrznych źródeł prądu. Baterie w stworzonym przez Toyotę układzie hybrydowym ładują się automatycznie podczas jazdy na silniku spalinowym lub w momencie hamowania. Akumulator hybrydowy nigdy sam nie rozładuje się do końca.

Toyoty z napędem typu plug-in można ładować z gniazda, ale nie trzeba, ponieważ ładują się same podczas jazdy w trybie ładowania. Co ważne, akumulator posiada gwarancję na 10 lat, a znane są przypadki przebiegów na jednej baterii wynoszące ponad milion kilometrów.

Posiadanie Toyoty z pełnym napędem hybrydowym wiąże się z coraz większymi przywilejami i korzyściami nie tylko na świecie, ale także w Polsce. Z roku na rok wprowadzane są w poszczególnych miastach kolejne regulacje prawne i zmiany w przepisach, które mają promować pojazdy z napędem niskoemisyjnym, a ich właścicielom oferować dodatkowe udogodnienia finansowe i drogowe.

Najlepszym przykładem jest obniżenie o połowę akcyzy na zakup elektrycznych pojazdów hybrydowych w całym kraju. W praktyce oznacza to, że od 1 stycznia 2020 roku Toyota wprowadziła tzw. Ekobonus w wysokości 7,3% dla hybryd z silnikami o pojemności powyżej 2 litrów oraz 1,5% dla niższych pojemności.

Pełne hybrydy Toyoty są bardzo proste w obsłudze i co istotne, nie trzeba ich w ogóle ładować z zewnętrznych źródeł prądu, a akumulator nigdy sam się nie rozładuje. Wystarczy rzadsza niż w przypadku silników konwencjonalnych wizyta na stacji benzynowej. Ponadto dzięki bezstopniowej przekładni automatycznej pełna hybryda nie posiada sprzęgła i sama dobiera źródło napędu odpowiednie do warunków jazdy. Wystarczy włączyć przycisk START, nacisnąć pedał przyspieszenia i jechać.

Aktualnie sytuacja samochodów z zeroemisyjnym napędem elektrycznym jest w Polsce dość trudna. Główną barierą do upowszechnienia tego typu pojazdów jest słaba infrastruktura ogólnodostępnych stacji do szybkiego ładowania. Z roku na roku będzie ona oczywiście ulegać poprawie, jednak nadal może nie odpowiadać wzrastającym potrzebom. Warto przy tym wspomnieć, że ładowanie elektryka z tradycyjnego gniazdka domowego może trwać od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu godzin!

Pełne hybrydy Toyoty z kolei w ogóle nie wymagają ładowania prądem, a ponadto mają znacznie większy zasięg jazdy od pojazdów elektrycznych. Co więcej, mimo częściowego korzystania z napędu benzynowego poziom emisji spalin w ich przypadku i tak jest zgodny z obecnie obowiązującą w Europie, mocno zaostrzoną normą.

I jeszcze jedno. Pełne hybrydy Toyoty to sprawdzona, bezpieczna i ciągle udoskonalana technologia, która od 1997 roku z powodzeniem funkcjonuje na całym świecie, znajdując miliony zadowolonych nabywców..

Pełne hybrydy Toyoty to wzór bezpieczeństwa. Całkowicie bezobsługowy pojemny akumulator hybrydowy jest ukryty pod tylną kanapą i nie trzeba go wymieniać. Co więcej, w czasie pracy nie przegrzewa się, gdyż posiada specjalne chłodzenie. Bardzo istotnym elementem jest także standardowe wyposażenie każdego modelu hybrydowego w zestaw rewolucyjnych systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota T-Mate, które ograniczają ryzyko kolizji i wspomagają kierowcę w podejmowaniu decyzji na drodze.

Według najnowszych, zaostrzonych norm emisji spalin każdy sprzedawany od 2021 roku pojazd w Europie będzie mógł emitować do atmosfery nie więcej niż 95 g CO₂ na kilometr. W przeciwnym razie producent będzie musiał ponieść dość dotkliwe kary finansowe, co odbije się zapewne na końcowych cenach pojazdów. Dzięki hybrydom Toyota spełnia te coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin bez większych problemów.

Z racji bardzo prostej konstrukcji technologii hybrydowej, wyeliminowania wielu elementów najbardziej narażonych na zużycie (np. sprzęgła), a przede wszystkim dzięki idealnemu zbalansowaniu działania silnika spalinowego z elektrycznym – eksploatacja pełnych hybryd Toyoty wymaga mniejszych nakładów finansowych niż ma to miejsce w przypadku pojazdów z napędem konwencjonalnym, a nawet miękkich hybryd czy aut z napędem elektrycznym. Wpływa na to:
 

  • niższe spalanie,
  • trzykrotnie mniejsze obciążenie klocków i tarcz hamulcowych,
  • o 30% mniejsze obciążenie silnika spalinowego,
  • mniejsza awaryjność przekładni planetarnej,
  • rzadsze naprawy i serwis,
  • brak potrzeby wymiany akumulatora,
  • brak kosztów ładowania baterii.